.....
ASSALAMUALAIKUM!
Nor Azlini Mohamed's not here
currently in the hostel
officially an RC student
P R I N C E S S
Follow Dashboard
#AyatRejectKejam
Monday 15 December 2014 @ 06:56 | 0 Superstar (s)!





Hello ^^ Hahah #AyatRejectKejam ni trending kan skarang kat burung biru *twitter* :P
Hahah saya pun terikut-ikut p layan . Kelakar pun ada. Haha x3 So ni saya nak kopipasta sikit yg saya baca kat twitter. Mohon ijin ya akak akak abang abang adik adik . :3

Ulang sora : SAYA COPY PASTE JE SUME  YG KAT BAWAH NI OK ?
*kalau ad salah satunya drpd idea korang sendiri , saya mintak izin utk publish kat post ni ya? Kalau x suka saya post korang nye idea, leh mintak saya padamkan korang punya #AyatRejectKejam tu.. Bagitau kat cbox sana. Ok ? And kalau nk suh saya creditkan , do inform me ;)

"Org ckp kalau nak tengok bakal isteri masa tua tengok mak nya dulu.Lepas sy tengok muka Mak awak saya pun cancel dgn awak"

"Jom couple""Serious?"20 minit kemudian "Sorry , tadi sepupu main phone" 

"Lepas tengok awak, tulang rusuk kiri abang bergetar la." "Maaf, saya tak suka lelaki yang cacat. "

"Makan tak kenyang, tidur tak lena, mandi tak basah" "Angau bercinta ke,bro?   "Taklah, dik. Teringat dosa yang bersepah" 


"awak sudi jd peneman hidup sy ?"  "Tak sudi, sy busy nak cari rezeki, teman awk buat pa? "  

"Saya suka..." "Sorry. Saya dah berpunya""...dekat adik kau. Kau ingat aku suka kau ke?" 

"Can you be mine ?" 
"Gold mine COC kau level berapa?" 


"Akan ku renang lautan berapi utk mencapai hatu mu" "Elehh . Kene api pun panggil mak inikan pula lautan berapi.Puii" 

"Bila saya boleh masuk ke hati awak?" "Eh, awak gemuk. Mana muat hati saya. Pi cari lain." 

Haha yg macam dah terlebih kejam pun adooo >-< Lel~ Entah dari mana la dtg nye budaya Ayat  Reject kejam nih. Layan~ Haha x3

Tu je la bebelan tuk malam ni .  Babai ;D




Older Post | Newer Post
Pretty Princess


ASSALAMUALAIKUM! Welcome to my simple triple blog,thanks for visiting my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox ♥(ˆ⌣ˆԅ)

AZLINI | LIMABELAS | TERENGGANU

Do Blogwalking, Do follow

Diary About Stuff Linkies

Do Ask Me

Other Prince & Princess

WeChat here!

Do Leave Your Footsteps.. No harsh word please..



Princess' Wishlist

5A upsr
10A pt3
Straight A's SPM
Go to KL
Kedah
Negeri Sembilan
Pahang
Kelantan
Johor
Perak
Perlis
Terengganu
Sarawak
Penang
Sabah
Melaka
Selangor
Own a Rilakkuma plushie
An android
a DSLR
Fly to Paris

When the princess talk..



Princess's statuses..

>> Bought a rilakkuma plushie ,RM81 melayang. happy >,<
date : 05/01/2015
at: 1.45p.m


>> Done letak wishlist ;)
date : 16/12/2014
at: 12.48pm


>> Jalan2 di pantai with abg,kaksa,kakak,abg din, kak fiza n ma
date : 9/12/2014
at: 4.30pm


>> Have fun jogging with my friends
date : 2/12/2014
at: 8.30am


>> alhamdulillah banyak nye menang GA
date : 11/12/2013
at: 2.00pm


>> Header baruu~ thanks Sarah
date : 3/12/2013
at: 2.45pm


>> Yeay! dapat jumpe bestie!
date : 30/11/2013
at: 3pm


>> Sedih! xleh hang harini.
date : 29/11/2013
at: 2pm


>> Blogskin baru. Tadaa!
date : 28/11/2013
at: 9am


>> I Luv You!
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Saya blogger newbie!
date: 9/10/2011
at: 11am

a BIG thanks to:

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Awesome header from : Sarah
Own this blog : Nor Azlini

Best View at GOOGLE CHROME!
saya di sini pd bulan Nov - Dis aje.. start bulan Jan - Okt , sy akn kurang berblogging kerana bz ngan hostel,homeworks,...